راهنمای استفاده (لاگین)


شرکت مهندسی فردارایانه نخست

( سهامی خاص )

 

دارای مجوز : شورایعالی انفورماتیک کشور و سازمان نظام صنفی رایانه ایران  - 

  تاسیس : 1381

 

ویزینت

اپراتور کارت ویزیت اینترنتی

 

 

سلام و ادب

ممنونیم از اینکه شما  ویزینت رو برای حفظ و تقویت  ارتباط با مشتریان تون انتخاب کردید.

امیدواریم این سرویس منجر به افزایش میزان فروش شما نیز شود.

راههای ارتباطی ما با شما :

تلفن : 36040001 – 051

واتساپ -  ایتا تلگرام -  پیامک :  09308002154 

ساعت کاری:  8 الی 18

                             

"راه اندازی و استفاده"

 

بعد از اینکه ویزینت را خریداری کردید،  ابتدا یک پیامک حاوی نام کاربری و کلمه عبور برای شما ارسال میشود.

 

 

جهت انتشار ویزینت راههای متعددی وجود دارد  فقط کافی است  لینک ویزینت خود را  با استفاده از ابزارهایی همچون QR Code – پیامک انبوه – بلوتوث -  شبکه های اجتماعی – پیام رسان ها – ایمیل و ... در اختیار جامعه هدف خود قرار دهید اما  با استفاده از این روش ها مشخصات مخاطبین جهت ایجاد باشگاه مشتریان ذخیره نمیشود. چنانچه تمایل به ارسال ویزینت و ذخیره مشخصات مخاطب دارید با استفاده از دو لینک داخل پیامک اقدام کنید.

لینک اول (اپلیکیشن) : شما میتونید با استفاده از این لینک ، نسخه اندروید ماژول انتشار رو نصب کنید . 

نام کاربری و کلمه عبور را وارد کنید تا برنامه آماده عملیات شود. اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید عنوان صنفی خود را در بالای ماژول انتشار می بینید.

 

حال به راحتی شماره همراه مشتری  را در قسمت بالا  و نام و نام خانوادگی مشتری را در قسمت پایین وارد کنید و دکمه ارسال را بزنید . با این عمل مشخصات مشتری در قسمت باشگاه مشتریان ذخیره و ویزینت شما  شبیه عکس زیر توسط سیمکارت شما برای مشتری تون پیامک میشود.

 

 

هشدار : استفاده تبلیغاتی از سیم کارت های عادی میتونه منجر به مسدود شدن سیم کارت شما توسط  اپراتور تلفن همراه شما شود. البته حد این موضوع معلوم نیست ، اطلاعات دقیقتر را از اپراتور سیمکارت خود میتوانیددریافت کنید.

لینک دوم (پنل) : با استفاده از این لینک وارد پنل تحت وب  ماژول انتشار ویزینت خود میشید. مجدد از همون شماره همراه و نام کاربری موجود در پیامک استفاده کنید. در صورت درست بودن اطلاعات با صفحه ای شبیه عکس زیر مواجه میشوید.

 

این پنل شامل 3 بخش میباشد:

ویرایش اطلاعات : در این بخش میتوانید به راحتی در هر زمان که لازم شد اطلاعات ویزینت خود اعم از متن ها یا عکس ها را ویرایش کنید و بدیهی است که این تغییرات برای  ویزینت های ارسال شده قبلی شما هم اعمال میشود.

متقاضی محترم ویزینت، شما می توانید در بخش ویرایش اطلاعات با رعایت یکسری اصول جزئی تغییرات  مدنظر خویش را به راحتی اعمال کنید.

 

 

نکته 1 :  نام و نام خانوادگی و عنوان شغلی ثابت و غیر قابل تغییر میباشد.

نکته 2 : در بخش تغییرات پیام رسان واتساپ شما بایستی شماره فعال واتساپ خود را بدون " صفر " وارد کنید تا مخاطب شما مستقیم به اکانت شخصی شما دسترسی داشته باشد.

 

در کلیه پیام رسان ها، چنانچه تمایل دارید که مخاطب شما به سهولت اقدام به چت با شما نماید بایستی آیدی خود را  بدون "@" وارد کنید.

در صورت داشتن کانال  یا گروه می میتوانید قسمت آخر لینک کانال خود را بدون"@" وارد کنید تا مخاطبین شما مستقیم وارد کانال یا گروه شما شوند.

 

            

همچنین در پیام رسان ایتا شما میتوانید آیدی شخصی خود را بدون"@" وارد کنید  یا  قسمت آخر ایدی کانال خود را بارگذاری کنید تا مخاطبین شما مستقیم وارد کانال شما شوند.

 

 

                                                                                  

 درخصوص  اینستاگرام  هم کافیست آیدی موردنظر را بدون"@" در  بخش مربوط به ویرایشات ثبت کنید.

 

 

نکته 3 : در زمان بروزرسانی عکسها حتما به برخی از موارد از جمله سایز و پسوند استاندارد که شامل  نکات ذیل می باشد، دقت کنید.

الف)  عکس   Headerکه بالاترین عکس و بیان کننده عنوان صنفی شما می باشد، باید سایز 280*500، پسوند  Gifباشد.

     

اصلی ویزینت                     ادمین ویزینت

ب)  لوگو  با سایز 100*100 و پسوند PNG بارگذاری شود.

       

اصلی ویزینت                                     ادمین ویزینت

ج)  در قسمت گالری عکس ها سایز آنها باید 250*370 و پسوندgpeg   باشد.

  

اصلی ویزینت                  ادمین وزینت

نکته 4 : در بخش توضیحات هر خط تیره (  - ) به معنای یک ENTER   می باشد.

 

 

 

 

 نکته 5 : به صورت کلی  ویزینت از سه مسیریاب متفاوت  پشتیبانی می کند.( نشان و بلد و گوگل)

شما  میتوانید  آدرس کسب و کارتان را با استفاده از کامپیوتر یا موبایل در آنها ثبت کنید . البته با توجه به ثبت بودن یا ثبت نبودن شغل در هر مسیریاب شرایط ثبت فرق میکنه.ما در اینجا به همه حالتهای ممکن می پردازیم .

حال بایستی وارد نسخه های تحت وب یا اپلیکیشن های نشان و بلد و گوگل مپ شوید و با توجه به توضیحات قید شده در جدول زیر مسیریاب های خود را  به راحتی  فعال کنید.

ردیف

نام مسیریاب

وضعیت ثبت مکان

ابزار

1

نشان

هست

رایانه

2

نشان

هست

موبایل

3

نشان

نیست

رایانه

4

نشان

نیست

موبایل

5

بلد

هست

رایانه

6

بلد

هست

موبایل

7

بلد

نیست

رایانه

8

بلد

نیست

موبایل

9

گوگل مپ

هست

رایانه

10

گوگل مپ

هست

موبایل

11

گوگل مپ

نیست

رایانه

12

گوگل مپ

نیست

موبایل

 

 

حالت اول:  در مسیریاب نشان اگر از طریق  رایانه وارد میشوید و آدرس شما  ثبت هست، کافیست عنوان آن را در قسمت جستجو وارد کنید و روی نتیجه دریافتی کلیک نموده و لینک را  اشتراک گذاری یا کپی کنید و نتیجه را  در مسیریاب موبوطه ادمین ویزینت وارد نمایید.

 

حالت دوم:در مسیریاب نشان اگر ازطریق موبایل وارد میشوید و آدرس شما ثبت هست کافیست مکان مدنظر را در قسمت جستجو وارد کنید و روی نتیجه دریافتی کلیک کنید تا پین شود و بعد لینک را در یکی از پیام رسان ها اشتراک گذاری یا کپی کنید تا ذخیره شود و بتوانید نتیجه را در مسیریاب مربوطه ادمین ویزینت وارد کنید.

                                                                                                                                    

حالت سوم:  در مسیریاب نشان اگر از طریق  رایانه وارد شوید و آدرس شما  ثبت نباشد،  بایستی آدرس  مدنظر خود را در نقشه جست و جو کنید و روی آن کلیک راست کنید و نمایش اطلاعات معبر را بزنید تا پین شود و لینک خود را در یکی از پیام رسان ها اشتراک گذاری یا کپی کنید و نتیجه را در مسیریاب مربوطه ادمین ویزینت وارد نمایید.

 

حالت چهارم: در مسیریاب نشان اگر از طریق موبایل وارد شوید و آدرس شما  ثبت نباشد،  بایستی آدرس  مدنظر خود را در نقشه جست و جو کنید تا مکان مدنظر شما پین شود و  بعد در یکی از شبکه های اجتماعی برای خودتان ارسال کنید تا به لینک مسیریابی تان دسترسی داشته باشید و بتوانید آن را در قسمت مسیریاب مربوطه ادمین وارد کنید.

 

حالت پنجم: در مسیریاب بلد اگر از طریق  رایانه وارد شوید و آدرس شما ثبت باشد، کافیستآدرس  موردنظر خود را در قسمت جست و جو وارد کرده و  بعد لینک را در یکی از پیام رسان ها اشتراک گذاری یا کپی کنید تا ذخیره شود و بتوانید نتیجه آن را در مسیریاب مربوطه ادمین ویزینت وارد کنید.

 

حالت ششم:  در مسیریاب بلد اگر از طریقموبایل وارد میشوید و آدرس شما  ثبت هست، کافیست کافیست آدرس مدنظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید و روی نتیجه دریافتی کلیک کنید تا پین شود و بعد لینک را در یکی از پیام رسان ها اشتراک گذاری یا کپی کنید تا ذخیره شود و بتوانید نتیجه آن را در مسیریاب مربوطه ادمین ویزینت وارد کنید.

 

حالت هفتم: در مسیریاب بلد اگر از طریق رایانه وارد می شوید و آدرس شما ثبت نیست، بایستی افزودن مکان را بزنید سپس بعد از بررسی های لازم پشتیبانی بلد جهت پی بردن به صحت آن و تایید آدرس کسب و کارتان میتوانید لینک ثبت شده خود را اشتراک گذاری و سپس آدرس مدنظر خود را درقسمت ویرایشات بارگذاری کنید که این کار کمی زمان بر است در نتیجه میتوانید این کار را از طریق موبایل به راحتی انجام دهید که در حالت هشتم کامل توضیح داده شده است.

حالت هشتم:  در مسیریاب بلد اگر از طریق  موبایل وارد شوید و آدرس شما ثبت نباشد کافیستآدرس  موردنظر خود را در قسمت جست و جو وارد کنید و  لینک خود را در یکی از پیام رسان ها اشتراک گذاری  یا کپی کنید و نتیجه آن را در مسیریاب مربوطه ادمین ویزینت وارد کنید.

 

حالت نهم:  در گوگل مپ اگر از طریق  رایانه وارد شوید و آدرس شما ثبت باشد کافیستآدرس  موردنظر خود را  در قسمت جست و جو وارد کنید و  لینک خود را در یکی از پیام رسان ها اشتراک گذاری کنید و نتیجه دریافتی را در مسیریاب مربوطه ادمین ویزینت وارد کنید.

 

حالت دهم: در مسیریاب گوگل مپ اگر از طریق موبایل وارد میشوید و آدرس شما  ثبت هست کافیست آدرس  موردنظر خود را به صورت نوشتار جست و جو کنید و  لینک خود را در یکی از پیام رسان ها  اشتراک گذاری یا کپی کرده و نتیجه آن را در مسیریاب مربوطه ادمین ویزینت وارد کنید.

 

حالت یازدهم:در گوگل مپ اگر از طریق رایانه واردمیشوید و آدرس شما ثبت نباشد کافیستآدرس موردنظر خود را در نقشه جست و جو کنید، سپس لینک خود را در یکی از شبگه های اجتماعی اشتراک گذاری یا کپی کرده و نتیجه دریافتی  را در مسیریاب مربوطه ادمین ویزینت وارد کنید.

                 

حالت دوازدهم:در گوگل مپ اگر از طریق  موبایل وارد شوید و آدرس شما  ثبت نیست کافیستآدرس موردنظر خود را در نقشه جست و جو کنید، سپس لینک خود را در یکی از پیام رسان ها اشتراک گذاری یا کپی کرده و نتیجه  دریافتی را در مسیریاب مربوطه ادمین ویزینت وارد کنید.

 

 باشگاه مشتریان: حاوی نام و نام خانوادگی و شماره موبایل  افرادی است که ویزینت شما رو از طریق ماژول اندروید یا پنل وب دریافت کرده اند، این اطلاعات بر اساس نام کاربر و تاریخ ارسال ذخیره شده است.

ارسال ویزینت: شبیه همون ماژول اندروید کار میکنه با این تفاوت که جهت ارسال بجای سیم کارت از سرویس اینترنتی ارسال پیامک استفاده میشه و با استفاده از کامپیوتر،نوت بوک،گوشی اندرویدی، گوشی آیفون،تبلت و ... قابل استفاده میباشد.

** نکته: در ابتدا این سرویس بابت ارسال 100 ویزینت بصورت رایگان شارژ میباشد و  بعدا جهت  خرید شارژ بیشتر، با شماره 05136040001 تماس حاصل فرمایید.

همانطور که میدانید این سرویس 5 کاربره می باشد یعنی به طور همزمان و مستقل 5 کاربر مجزا میتوانند از سرویس اندروید یا پنل وب اقدام به ارسال ویزینت کنند. دسترسی  ویرایش اطلاعات و باشگاه مشتریان  فقط برای کاربران اصلی فعال میشود.

نحوه فعال سازی پیامک انبوه :

یکی از کاربردهای بدیهی و اثربخش باشگاه مشتریان ویزینت ، ارسال پیامک های مناسبتی و تبلیغاتی به اعضاء باشگاه میباشد.

به دنبال درخواست های مکرر مشترکین محترم ویزینت، سامانه پیامک انبوه درون باشگاه مشتریان فعال گردید.

جهت استفاده از آن در ابتدا لازم است یک اشتراک سامانه پیامکی ایجاد نمایید .

بدین منظور میبایست مدارک زیر را از طریق پیام رسان ایتا  یا واتساپ به شماره  09308002154 ارسال فرماییدو مراتب را از طریق شماره 36040001 پیگیری نمایید تا احرازهویت شما توسط همکاران ما انجام شود.

مدارک مورد نیاز :

1-       تصویرکارت ملی

2-     شماره همراه تان ( که مالک آن خودتان هستید)

3-     شماره شناسنامه

 

 

بعد از اینکه نام کاربری و کلمه عبور برایتان فعال گردید به راحتی میتوانید وارد پنل ویزینت و مراحل لازم را  بر اساس عکس زیر طی کنید.

-          در قسمت شارژپنل که کلیک کنید میتوانید اکانت خود را به مقدار دلخواه شارژ کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

                                                                                                                         با تشکر - ویزینت