کارت ویزیت اینترنتی ارزان ترین و موثرترین ابزار رشد فروش
هدف همه ما از راه اندازی کسب و کار ، فروش محصول و کسب درامد هست. قبلا بصورت مفصل به ضرورت تکمیل ظرفیت فروش ماهیانه و ارزان بودن حفظ مشتری قدیم پرداختیم . از طرف دیگر بنابر گزارش منتشر شده وزارت صنعت معدن تجارت در سال 1402 گردش مالی تجارت الکترونیک ایران بیش از سه هزار هزار میلیارد تومان بوده و در این مدت حدود 4 میلیارد تراکنش خرید اینترنتی اتفاق افتاده و این یعنی قدرت غیر قابل انکار فضای مجازی در تغییر الگوهای سنتی تجارت . در ساختارهای نوین تجارت ، مشتری در فضای مجازی در حال گشت و گذار هست و این شما هستید که میبایست دراین فضا جاومکانی داشته باشید تا مشتری هر زمان که اراده کرد خیلی راحت به شما دسترسی داشته باشه و ارتباطش با شما برقرار باقی بمونه.
کارت ویزیت اینترنتی چیست ؟
یکی از ابزار های ارزان و موثر در این خصوص هست.اگر بخواهیم بطور خلاصه بیان کنیم :
کلیه اطلاعات شغلی شما بر روی اینترنت ذخیره میشود و آدرس دسترسی به آن از طریق پیامک که یک بستر امن و فراگیر است (یا روشهای متعدد دیگر) بر روی موبایل مشتری ارسال میگردد.پس مشتری آدرس کارت ویزیت شما را دریافت و اطلاعات کارت ویزیت شما را بر روی موبایل یا رایانه خود مشاهده میکند. در انتهای این مقاله تمامی قسمتهای موجود در کارت ویزیت اینترنتی معرفی شده است. خب این اطلاعات قابل تغییر هستند یعنی فرض کنید ظرف یکسال این کارت ویزیت اینترنتی را برای 10 هزار نفر ارسال کرده اید و به هر دلیلی آدرس فروشگاه تغییر میکند. شما میتونید به سادگی آدرستون در کارت ویزیت اینترنتی را ویرایش کنید .از این لحظه به بعد تمامی اون 10هزار نفر آدرس جدید شما رو خواهند دید.یکی از بزرگترین کارکردهای این نوع کارت ویزیت ذخیره اسم و فامیل و شماره موبایل اون 10 هزار نفر در سامانه تحت مالکیت شما هست که به شما بعنوان یک فروشنده قدرت مانور خیلی زیادی در معرفی تخفیفات مناسبتی ،جشنواره ها و ... میدهد.
در زیر چند تا آدرس کارت ویزیت اینترنتی بصورت نمونه آورده شده که روی هرکدام کلیک کنید اطلاعاتش دیده میشه.
https://118novin.com/vc/292
https://118novin.com/vc/941
https://118novin.com/vc/365
https://118novin.com/vc/250
https://118novin.com/vc/270
https://118novin.com/vc/353
روشهای انتشار و توزیع کارت ویزیت اینترنتی
این آدرسها به چهار روش در اختیار مشتری قرار میگیره.
روش اول : ارسال توسط اپلیکیشن اندروید و یا ارسال توسط پنل وب ویزینت( عکس شماره 1 و عکس شماره 2 )
عکس شماره 1
عکس شماره 2
روش دوم : چاپ QR CODE عادی و هوشمند روی کاغذ و نصب آن در فروشگاه و شرکت (عکس شماره 3 )
عکس شماره 3
روش سوم : چاپ QR CODE بر روی لیبل و چسباندن آن روی محصول. (عکس شماره 4)
عکس شماره 4
روش چهارم : معرفی این آدرس در پیامرسانها و شبکه های اجتماعی و تبلیغات اینترنتی(عکسهای شماره 5و6)
عکس شماره 5
عکس شماره 6 - استفاده شده در اپلیکیشن دیوار
کارت ویزیت اینترنتی ارزان ترین و موثرترین ابزار افزایش قطعی میزان فروش 05136100000
اطلاعات موجود در کارت ویزیت اینترنتی:
1- یک عکس شاخص و اثر بخش از کسب و کارتون
2- یک لوگوی اختصاصی یا غیر اختصاصی مرتبط با شغل تون عنوان کسب و کارتون
3- عنوان شغلی تون
4- شعار تبلیغاتی زیبا و اعتمادساز
a. نکته : در هر مرحله از کسب و کار هستید حتما برای انتخاب لوگو و شعار تبلیغاتی تون وقت بزارید. ترکیب این دوتا بسادگی میتونه تخصص ، سابقه ، انضباط و کلاس کاری شما رو بصورت زیر پوستی به مخاطب القاء کنه.
5- اسم و فامیل مدیریت مجموعه تون
6- نام سازمان یا نهادی که براتون مجوز فعالیت صادر کرده
این یکی ازاون قسمتهای خیلی مهمه ویزینت هست که مشاغل رو به دو دسته سفید و خاکستری تقسیم میکنه.
شما چه رنگی هستید ?
7- در قسمت توصیف میتونین در حد چند خط به جزئیات کسب و کارتون بپردازید.
8- البوم تصاویر یکی از مهیج ترین قسمت های کارت ویزیت جدید شما برای مشتری هاتون خواهد بود. چرا که شما هر چند وقت یکبار عکس های اون رو بروزرسانی میکنید و مشتریهای شما اعم از جدیدو قدیم میتونن بدون وابستگی به یک پیام رسان یا شبکه اجتماعی خاص ، عکس جدیدترین کالا یا خدمات شما رو ببینن. عکس گرفتن از یک محصول جدید و ذخیره کردن اون داخل ویزینت حدود 30 ثانیه زمان میبره خیلی جالبه نه ، شما 30 ثانیه زمان بزار تا هزاران نفر بتونن عکس کالاهای جدید شما رو ببینن.
9- بعد از البوم تصاویر میتونین وبسایت تون رو معرفی کنید ( که البته حکما و فیلسوفان در باب قدرت بازاریابی یک وبسایت و توان عملیاتی جذب مشتری از دوردستها ، پندها و اندرزها گفته اند که بعدا بهش خواهیم پرداخت)
10- معرفی انواع پیامرسانها و شبکه های اجتماعی تون
11- در اینجا آدرس تون رو بصورت دقیق و شفاف برای مخاطب بنویسید- بعد ازقسمت آدرس تمام مسیریابها رو به خدمت شما درآوردیم . اگر محل کار شما استیجاری است یا اینکه محل کارتون بد آدرس هست ، این قسمت خیلی براتون خاصیت داره .
خب -باز میرسیم به اون نکته قبلی که شاعر میگفت : فلش بک ( یکی این و داره ...) اکثریت کاربران موبایل حداقل یک مسیر یاب روی گوشی شون فعال دارند که شما نمیدونین کدوم یکی هست. اگرمشتری تون با کمک هر کدوم از مسیریابهای مرسوم بخواهد به سمت محل کار شما بیاد باید چند تا کار انجام بده
• اون مسیر یاب رو باز کنه
• جی پی اس گوشیش رو روشن کنه
• توی نقشه بگرده و آدرس شما رو پیدا کنه که همینجا خودش چندتا نکته دره ( چنانچه ادرس شما با عنوان برند تون در اون مسیریاب ثبت باشه امکان داره برند های مشابه رو با برند شما اشتباه بگیرن – و چنانچه آدرس شما ثبت نباشه باید مشتری شناخت و تسلط کافی بر نقشه شهر داشته باشه) خب حالا فکر کنید ، همه این داستان ها به اضافه مصائب تایپ کردن پشت فرمان رو بجون بخره و موقعیت شما روی نقشه پیدا شد - تازه فرایند مسیریابی شروع میشه و به قول اون خانمه که میگه .. شروع به حرکت ..
با استفاده از قسمت مسیر یابهای ویزینت کار برای شما و مشتریتون خیلی ساده هست
شما ادرس رو داخل ویزینت ست میکنید
جناب مشتری از روی ویزینت شما دکمه مسیر یاب خودشون رو میزنن جی پی اس شون رو روشن مینن
بقیش خودش اتومات انجام میشه.
این هم تمام.
(آیا فکر کردید اگر شهرداری اسم خیابونی رو عوض کرد و یا اینکه محل کارتون جابجا شد باید چکار کنید!!)
12- بارگذاری فایل صوتی
همزمان که دارید توسط حس بینایی مخاطب ، با ذهنش ارتباط برقرارمیکنید ،
با یک فایل صوتی اثربخش ، حس شنوایی مشتری رو هم به خدمت بگیرید.
13- ذخیره ویزینت - تمام اینایی که تا الان گفتم خوب و مفید بودن ولی این آخری چیز دیگه ایه.
این همون جایی که مشتری شما با زدن این دکمه به شما این افتخار رو میده تا اطلاعات شغلی تون داخل لیست مخاطبین یا هموم کانتکت گوشیش ذخیره بشه – اگر بشه عالی میشه .عکس زیر نمونه ای از چنین لیست مخاطبین یک گوشی همراه میباشد.
کارت ویزیت اینترنتی ارزان ترین و موثرترین ابزار افزایش قطعی میزان فروش 05136100000